Opozorilo KupujemDoma.si uporablja piškotke za zagotavljanje kvalitetne uporabniške izkušnje, nemoteno delovanje vseh funkcij spletne strani, prikazovanje oglasov in merjenje ter analizo podatkov o uporabi spletne strani. Za več informacij v zvezi s piškotki, njihovo uporabo in upravljanjem, kliknite tukaj. Strinjam se

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne tržnice kupujemdoma.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletna tržnica kupujemdoma.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov in storitev trgovcev uporabnikom oziroma kupcem. Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem, torej kupec v spletni tržnici kupujemdoma.si. Trgovci, ki ponujajo izdelke in storitve na spletni tržnici kupujemdoma.si so tisti trgovci, ki so sprejeli Splošne pogoje nastopanja na spletni tržnici kupujemdoma.si. (v nadaljevanju: ponudniki).
S spletno tržnico kupujemdoma.si (v nadaljevanju » tržnica«) upravlja družba Foreach Labs d.o.o., Štihova ulica 13, 1000 Ljubljana, matična številka: 8449635000, davčna številka: SI17116074, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: upravitelj ali tržnica ali mi ) .

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje tržnicei, pravice in obveznosti uporabnikain tržnice (v nadaljevanju: vi) ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom storitvein vami. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih ponudnika storitve
Zavezujejo vas splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). b oddaji naročila ste vsakič posebej opozorjeni na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdite svojo seznanjenost z njimi.

1. Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v tržnico prek elektronske pošte postanete našgost, s potrjeno registracijo v tržnici.pa postanete uporabnik tržnicei. Tako kot gost kot uporabnik tržnice pridobite pravico do nakupa v tržnici.

egistracijo za uporabnika tržnice lahko opravite tako prek spleta kot prek mobilne aplikacije.

Ob registraciji v tržnico kot član tržnicepridobite uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana tržnicevas nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želite kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, morate zahtevek za to poslati na [email protected] Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa boste obveščeni prek elektronske pošte.

2. Dostopnost informacij

Trudimo se, da vam bodo ponudniki še preden vaszaveže pogodba, zagotovili naslednje informacije:

● podatke o ponudniku (ime in sedež podjetja, matična številka),kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon) s ponudnikom,
● bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
● dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
● pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
● cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
● način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
● časovno veljavnost ponudbe,
● rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
● pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba tržniceažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cena na tržnici je prikazana kot Spletna cena ter Redna cena. Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike tržnice(to je za uporabnike, ki tržnici zaupajo svoje podatke).

a. Oznake artiklov

● Artikel z oznako "Novosti" je na novo dodan artikel v ponudbo tržnice S to oznako bo izpostavljen minimalno 14 dni in maksimalno 2 meseca.
● Artikel z oznako "N na zalogi" trenutno ni dobavljiv. To pomeni, da ni na zalogi pri ponudniku.
● Artikel z oznako "Razprodano" ni več dobavljiv. To pomeni, da artikel ne bo več dobavljiv.
● Artiklu z oznako "Priporočamo" ponudnik zaradi lastnosti artikla ali/in odlične cene priporoča nakup. Priporočilo, namenjeno širšemu krogu oseb, ne upošteva potreb in lastnosti posameznega kupca, zato mora nakupno odločitev zase sprejeti vsak kupec sam in tržnica.si zanjo ne prevzema nobene odgovornosti.
● Artikel z oznako "Zadnji kos" je zadnji kos tega artikla na zalogi v centralnem skladišču ponudnika, kar omogoča hitrejšo dobavo artikla.

4. Naročilo

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom, ki nudi izdelek oziroma storitev na tržnici in vamije na tržnici sklenjena v trenutku, ko vam pošljemo prvo elektronsko sporočilo o statusu vašeganaročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za vas kot ponudnika. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje vaših podatkov ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na našem strežniku.

5. Načini plačila

mogočamo naslednje načine plačila:

+
● Z nakazilom na račun ponudnika na tržnicii po ponudbi/predračunu Ponudnik vam bo po elektronski pošti sporočil podatke za plačilo preko TRR.
● S plačilom po povzetju
● Z GoCrypto. GoCrypto je globalni plačilni sistem, ki omogoča plačilo z glavnimi kriptovalutami
● Za plačila s plačilnimi karticami uporabljamo spletni servis Stripe Connect. Stripe je globalna plačilna platforma, ki jo uporabljajo spletni velikani kot so Google, Amazon.

*Pri posameznih naročilih si ponudnik lahko pridrži pravico zahtevati plačilo z nakazilom na njegov račun po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani ponudnika obvestite na [email protected] za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

6. Izdaja računa

Ponudnik na tržnicivam po dostavi naročenih artiklov pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na vaš e-naslov . V primeru osebnega prevzema pa prejmete natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Račun prejmete za vsako ločeno naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

olžni ste preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

7. Cene

a. Spletna cena

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike tržnice , ki so upravijavcu zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik tržnice postanete z registracijo v tržnici kot član tržniceali enkratnim vpisom v tržnico kot gost tržnice. Prek mobilne naprave je omogočena izključno registracija kot član tržnice.

b. Redna cena

Za nakup neregistriranih uporabnikov velja Redna cena. Artikli so na voljo za nakup po Redni ceni izključno na prevzemnih mestih ponudnikaRedna cena je običajno višja od Spletne cene. Ku Tudi na prevzemnih mestih lahko opravite registracijo za uporabnika ali oddate naročilo kot gost in s tem, ko nam zaupate svoje podatke, uživate ugodnosti Spletne cene. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev darilnih bonov, bonusov, promocijskih kod ipd.

Kjer je ob artiklu izpisana samo ena cena, pomeni, da sta Spletna cena in Redna cena enaki. Kadar pa je pri artiklu Redna cena prečrtana, pomeni, da imajo registrirani kupci tržnicemožnost artikel kupiti po Spletni ceni.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla oziroma storitve spremeni med obdelavo naročila, vam bomo omogočili odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.

c. Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

● plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
● po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z našo odobritvijo..

8. Postopek obveščanja o nakupu

a. Vaše naročilo

Po oddaji naročila prejmete obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu tržniceso na spletni strani tržnicei vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. aročilo pregledamo, preverimodobavljivost naročenih artiklov oziroma storitev in naročilo potrdimo oziroma z razlogom zavrnemo.

a preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave vas lahko pokličemo na vašo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnikizključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do ponudnika . Prek elektronske pošte tržnice sproti obveščamo o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in ne želite čakati, nam to lahko sporočite in artikel bomo iz naročila in vam vrnili morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa bo ponudnik po vaši izbiri ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudnikune potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko vaše naročilo zavrnemo iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve vaše naročilo preneha veljati. Ponudnikne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo ponudnik ali oseba, za katero je ponudnik odgovoren, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti..

b. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

Ponudnikv dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in mi vas o tem obvestimo po elektronski pošti in SMS sporočilu. elektronski pošti vas poučimo tudi o pravici do odstopa od pogodbe, kam se lahko obrnete v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrnete v primeru pritožbe. SMS sporočil, ki so odgovor na našeSMS sporočilo, ne bomo prejeli, zato vas prosimo, da na SMS sporočila ne odgovarjajte, ampak se na nas obrnete preko navedenih kontaktov (e-mail in telefon).

V primeru, da se pravočasno odločite za preklic naročila, morate ponudnika o tem nemudoma obvestiti po e-mailu na naslov [email protected] Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko zavrnete dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa svojo željo po preklicu naročila lahko sporočite prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

9. Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da oddate naročilo kot fizična osebe in v opombo dodate “Želim račun na podjetje” in podatke o podjetju.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam ponudniki omogočajo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo naši splošni pogoji poslovanja i, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani oziroma na strani o vračilih.

ravnim osebam omogočamo naslednje načine plačila:

● S plačilom po povzetju
● Z nakazilom na račun ponudnika po ponudbi/predračunu

*
Pri posameznih naročilih si ponudnik pridržuje pravico zahtevati plačilo z nakazilom na njegov račun po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

10. Pravica do vašega odstopa od pogodbe

Pravico imate odstopiti od pogodbe sklenjene s ponudnikom v 15 dneh od prejema artikla, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za vašo odločitev.

Ponudnika morate o odstopu od pogodbe obvestiti na njegov elektronski ali poslovni naslov z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe.

Kot pravočasno obvestilo o odpovedi se upošteva datum oddaje pisma ali datum pošiljanja elektronskega sporočila. Prejet artikel je treba ponudniku vrniti nepoškodovan in v nespremenjeni količini v 15 dneh po tem, ko ste ponudnika obvestiti o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega artikla v roku za odstop od pogodbe velja za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Artikel je treba vrniti v takem stanju, v kakršnem je bilo tedaj, ko vam je bilo izročeno na poslovni naslov ponudnika. Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, morate poravnati sami. Krijete tudi stroške vračila artikla, če ga pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti. Vrnjeni artikli naj bodo nerabljeni, nepoškodovani in v prvotni embalaži. Vračilu morate priložiti kopijo računa.
V primeru personaliziranih izdelkov in/ali izdelkov, narejenih po meri, vaša pravica od odstopa nakupa ne velja. Kot tudi narekuje zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot, 43. člen): "Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah: o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam."

11. Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na tržnici s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru nas lahko kupec kontaktirate, ki zagotovili vam bomo ažurno informacijo.

12. Stvarna napaka

voje pravice iz naslova stvarne napake lahko uveljavljate, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. obvestilu o napaki morate natančno opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.

Ponudnikne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Če ste pravilno obvestiil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

● odpravi napako na blagu ali
● vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
● blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
● vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

● artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
● artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
● artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisaneje ponudnik izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Primernost artikla za normalno rabo se presoja se z drugim, brezhibnim blagom enake vrste in ob upoštevanju ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na artiklu samem.

Kako se stvarno napako uveljavi?

O morebitni stvarni napaki morate skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti ponudnika v zakonsko določenem roku in mu hkrati omogočiti pregled artikla.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, ponudnik najpozneje v roku osmih dni ugodi vaši zahtevi v skladu s 37.c in 38. členom Zakona o varstvu potrošnikov.

Ponudnik vam pisno odgovori na vašo zahtevo najpozneje v osmih dneh po prejemu vaše prijave stvarne napake, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

13. Dostava

Naša pogodbena partnerja za dostavo pošiljk na območju Slovenije sta Pošta Slovenije in DPD, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

14. Varnost

porabljamo ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. te namene uporabljamo 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

15. Varstvo osebnih podatkov

Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh vaših osebnih podatkov, ki jih obdelujemo v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in veljavno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov.

Za nedoločen čas hranimo naslednje vaše osebne podatke: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv vaše komunikacije z nami.
Navedene osebne podatke uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve vašega naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z vami.
Vaši podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Samo za čas do izpolnitve naročila hranimo naslednje vaše podatke: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv vaše komunikacije z nami. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi z vašim posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Vse podrobne informacije o obdelavi vaših osebnih podatkov najdete v Politiki zasebnosti poglavju Načela zasebnosti. Politika zasebnosti je dosegljiva na podstrani zasebnost in piškotki.

avedati se morate, da ste dolžni ponudnikuposredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako ste dolžni ponudnikaobvestiti o spremembi vaših podatkov.

S sprejetjem teh pogojev potrjujete, da so osebni podatki, ki stejih navedli, pravilni.

16. Komunikacija

bomo stopil v stik prek sredstev komunikacij na daljavo le, če temu izrecno ne boste nasprotovali, in v skladu z določili ZEKom-1.

Naša oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

● jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
● Mi kot pošiljatelj bomo jasno razvidni,
● različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
● jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
● Vašo željo uporabnika, da ne želite prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštovali.

Naša oglasna sporočila bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

17. Ocene, mnenja in priporočila
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih napišete, so del funkcionalnosti tržnice, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

mogočamo, da mnenje napiše katerikoli uporabnik tržnice, pred dokončno objavo pa jih kupujemdoma.si pregleda. kupujemdoma.si ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po naši oceni ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se izrecno strinjate s pogoji uporabe vašegamnenja ali komentarja in nam dovoljujete objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Pravico imamo vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v našem poslovnem interesu , vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na nas .

18. Pravice intelektualne lastnine

Vsa besedila, grafika, uporabniški vmesniki, vizualni vmesniki, fotografije, logotipi, zvok, glasba, umetnine in programska koda (skupaj "vsebina"), vključno z (vendar ne omejeno na) oblikovanjem, strukturo, izborom, izražanji, aranžmajem vsebine, uporabljeno na spletni strani tržnice, je naši lasti ali pod njegovim nadzorom. Brez našega pisnega dovoljenja je prepovedano reproduciranje, distribuiranje, javna priobčitev, predelava ali druga uporaba avtorskih del, objavljenih na spletni strani tržnice, ali kateregakoli drugega dela spletne strani tržnice, v kakršnemkoli obsegu ali postopku, hkrati s kopiranjem, tiskanjem ali shranjevanjem v elektronski obliki, v okviru določil Zakona o avtorskih in sorodnih pravicah. Strinjate se, da niste upravičeni do povračil v zameno za zamisli. Zaradi konstantnega razvoja projekta se lahko zgodi, da enako zamisel prav tako razvijemo že sami. Vse informacije, ki so objavljene na spletni strani tržnice, npr. opisi artiklov, so približne. Pridržujemo si pravico do manjših sprememb v opisu artiklov brez obveznosti, da bi vas obvestili.

19. Omejitev odgovornosti

o svojih najboljših močeh se bomo trudili zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh tržnice. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ne uspemo popraviti podatkov na spletnih straneh tržnice. V takem primeru, vas bomo obvestili o spremembah in vam omogočili odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

e odgovarjamo za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. nenja pred objavo pregledamo in zavrnemo tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. e odgovarjamo za informacije v mnenjih in se omejujemo od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

20. Pritožbe in spori

Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.o vseh močeh se trudimo izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se s ponudnikom lahko povežetepo elektronski pošti na [email protected] Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected] Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

avedamo se, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

21. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko sprožili v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Kot upravljavec spletne trgovine na območju Republike Slovenije , na spletni strani tržnice objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/o...

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.